מרבית החברות והארגונים בוחרים להפריד בין 2 הגורמים האחראים על ההסדר הפנסיוני של העובדים: הגורם המתפעל והגורם המשווק. הפרדה מסוג זה מובילה למצב של חוסר סינכרון בין הגורמים השונים, וכתוצאה מכך לפגיעה בכיסוי הביטוחי של העובדים ולחשיפת המעסיקים לתביעות משפטיות. לפיכך דרך המלך היא לא להפריד אלא לשלב בין משווק פנסיוני לבין מתפעל פנסיוני למען השגת ניהול פנסיוני הרמוני. 

מיהו משווק פנסיוני?

גוף או גורם שעוסק בשיווק פנסיוני, משמע שיווק, מכירה והתאמה אישית של פוליסות ביטוח פנסיוני לעובדים.

מיהו מתפעל פנסיוני?

גוף או גורם אשר אחראים על התפעול השוטף של החיסכון הפנסיוני של העובדים, לרבות הפקדת כספים, דיווח אחיד וביצוע פעולות בקרה.

האם ישנם גורמים אשר מבצעים שיווק + תפעול?

בהחלט כן. קבוצת גור אחראית הן על שיווק והתאמת הפוליסות והן על התפעול השוטף והמלא שלהן עבור מגוון חברות, ארגונים ועסקים במשק. 

מהן הסכנות הכרוכות בהפרדה בין הגורמים?

פעמים רבות חברות בוחרות לעבוד בנפרד עם משווק פנסיוני מצד אחד ועם מתפעל פנסיוני מצד שני. מדובר בטעות שיכולה לגרום לדברים ליפול בין הכיסאות. מה יכול לקרות?

  • הכספים לא מופקדים כראוי, בזמן ובאופן מדויק במוצרים הפנסיוניים של העובדים ונוצר מצב של תת-כיסוי ביטוחי
  • כתוצאה מהפקדה לקויה או דיווח לקוי, המעסיק יכול להיחשף לתביעות משפטיות מצד עובדים ולקנסות כספיים מצד הגוף הפנסיוני ו/או רשות שוק ההון והביטוח
  • כל טעות מול העובד יכולה לגרור בנוסף להשלכות ביטוחיות גם אי-הבנה מצערת, סחבת ביורוקרטית ועוגמת נפש למעורבים

שיווק & תפעול & שירות = סנכרון

המצב האידיאלי הוא מצב שבו משווק פנסיוני עוסק גם בתפעול והכל מתבצע במקום אחד ויחיד. יש לכך מספר יתרונות הן עבור העובדים והן עבור החברות והארגונים:

  • הכספים מופקדים באופן מדויק ובזמן המדויק במוצרים הפנסיוניים של העובדים – והעובדים נהנים מכיסוי ביטוחי מלא
  • מועבר דיווח אחיד ומדויק לקופות
  • נמנעות אי-הבנות מצערות ושורר אמון בין המעסיקים והעובדים
  • נמנעת סחבת ביורוקרטית שפתרונה מצריך זמן רב ומאמצים
  • החברות והארגונים נמנעים מקנסות כספיים ומחשיפה לתביעות משפטיות בגין הפקדות לקויות, בלתי-מדויקות או מאוחרות
  • אין צורך להתרוצץ ולהיטרטר בין מספר גורמים פנסיוניים שונים וכתוצאה מכך גם בין מספר מוקדים ומוקדנים
  • גם אם מתעוררת סוגיה כמו למשל הפקדה שלא נקלטה בהצלחה, קל יותר לטפל בכך באופן זריז ויעיל מול מי שצריך כאשר קיים סנכרון בין השיווק והתפעול של החיסכון הפנסיוני

בשורה התחתונה, כאשר הכל מתנהל בגוף אחד, ואין הפרדה בין משווק פנסיוני למתפעל פנסיוני – השירות השוטף הניתן למעסיקים ולעובדים הוא טוב, יעיל ומדויק יותר.

ביטוח פנסיוני 360 מעלות & 0 תקלות דרך קבוצת גור – סוכנות הביטוח הפרטית הגדולה בישראל

קבוצת גור היא One Stop Shop הן בכך שניתן לרכוש דרכנו את כל סוגי הביטוחים הקיימים בישראל, לרבות ביטוחים מיוחדים כמו ביטוח סייבר, והן בכך שאנחנו גם משווקים פוליסות וגם מתפעלים אותן באופן מלא בשוטף. עבודה איתנו תמנע מהארגון חשיפה לתביעות וסוגיות משפטיות ותוודא שהעובדים נהנים מכיסוי ביטוחי מלא.

איתנו תהנו מהתנהלות מול איש קשר תפעולי אחד ויחיד כך שלא תצטרכו להיסחב בין מספר מוקדים ומוקדנים. בנוסף לכך תרוויחו גישה לטכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות בצורת פורטל מעסיקים למעסיקים ואיזור אישי מתקדם לעובדים אשר יעניקו לכם ולהם שקיפות מלאה, גישה לנתונים עדכניים ויכולת לבצע פעולות באופן קל, פשוט ומהיר.

לקבלת ייעוץ אישי ומידע נוסף, השאירו פרטים בטופס הנמצא כאן ונשוב אליכם בתוך יום עסקים אחד או צרו איתנו קשר במספר הטלפון *2986 בימים א' עד ה' בין השעות 08:30 עד 16:00.

מידע נוסף

תפקיד בהתאמה אישית בהתאם למגוון פרמטרים, לרבות תחום התמחות, רמת סיכון ומיקום גיאוגרפי 
אופן הטיפול קבוצת גור הינה מנהל הסדר פנסיוני שמטפל באופן מסונכרן והרמוני בכל מה שצריך – הן בשיווק פנסיוני והן בתפעול פנסיוני
יתרונות הכספים מופקדים במדויק ובזמן, שמירה על כיסוי ביטוחי מלא לעובדים, העברת דיווח אחיד ומדויק לקופות, מניעת תביעות, קנסות וסנקציות, טיפול בכל סוגיה באופן מהיר ואפקטיבי