אמנת שירות הלקוחות של גור קבוצת ביטוח
- עובדי הסוכנות וכל הפועל בשמה ומטעמה, יתנהלו במקצועיות, בכבוד ובהגינות ללקוחות הסוכנות תוך הקפדה על שמירת פרטיותם באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומאובטחת וקיום נהליי אבטחה קפדניים.
- הסוכנות מעסיקה אנשי מקצוע ובעלי רישיון המכירים את הוראות הדין הרלוונטיות ואת המוצרים המשווקים על ידי הצוות ואשר עוברים הכשרות והשתלמויות מקצועיות מעת לעת, על פי המקובל בענף.
- עובדי הסוכנות וכל הפועל בשמה ומטעמה, מחויבים לקיום תקשורת יעילה וזמינה עם הלקוחות, מענה ואספקת מידע ומתן תשובות ברורות ומנומקות.
- ככל שיובא לידיעת הסוכנות על שינוי במצב הלקוח, בקשר למוצר פנסיוני, המצריך פניה ללקוח, תיזום הסוכנות פניה תוך 7 ימי עסקים.
שעות פעילות המשרד:
ימים א'-ה' בשעות 08:30 -16:00. ערבי חג וימי שישי, חופשות חול המועד- הסוכנות סגורה.
זמני מענה לפניות*:
- מענה ראשוני – תוך 2 ימי עסקים מיום קבלת הפניה.
- בקשת לקוח לקיום פגישה – תוך 7 ימי עסקים.
- פנית לקוח לקבלת מסמך הנמצא ברשות הסוכנות** – תוך 3 ימי עסקים.
- העברת מסמכים לגוף מוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר – תוך 7 ימי עסקים.
- מסירת מידע אודות זכויות, ודרכי פעולה מול גוף מוסדי בהליך יישוב תביעה – תוך 2 ימי עסקים.
* בנסיבות מיוחדות ייתכנו סטיות מזמני המענה המפורטים לעיל
**מסמכים מגוף מוסדי יועברו תוך זמן סביר ובכפוף לקבלתם מהגוף המוסדי