אמנם החוק לא מחייב בעלי חברות ועסקים לרכוש ביטוח בריאות לעובדים, אלא רק לבצע תשלומים לביטוח לאומי עבור דמי ביטוח בריאות ודמי ביטוח לאומי. ובכל זאת לרכישת ביטוח בריאות מסוג זה יש יתרונות משמעותיים עבורם. למה כדאי לכם לרכוש ביטוח בריאות לעובדים? אילו סוגי ביטוח קיימים? למה חשוב לשים לב לפני שאתם רוכשים? על כל זאת ועוד נענה ממש עכשיו.

מדוע כדאי לרכוש ביטוח בריאות לעובדים?

בעלי חברות ועסקים אשר שוקלים לרכוש ביטוח בריאות לעובדים שלהם ייהנו מהיתרונות הבאים:

  1. ביטוח בריאות לעובדים מהווה מעין הטבה או תמריץ בעת קבלה לעבודה – מה שיכול לסייע לבעלי חברות ועסקים למשוך אליהם מועמדים אידיאליים ומועמדים מוכשרים יותר או לחילופין מועמדים מבוגרים או בעלי בעיה רפואית מוכרת.
  2. ביטוח בריאות לעובדים מעלה את רמת שביעות הרצון של העובדים, שמרגישים שהמעסיקים שלהם דואגים להם ורואים בהם כבני אדם מוערכים ולא ככוח עבודה בלבד. רק תחשבו איך אפילו ניצול אחד ויחיד של הפוליסה בעת חירום יכול להשפיע מבחינה חיובית על הלך-הרוח של עובד ושביעות הרצון שלו.
  3. ביטוח בריאות לעובדים, בתור ביטוח בריאות פרטי, מעניק כיסויים חשובים שסל הבריאות הציבורי והבסיסי אינו מעניק, כמו למשל מימון מלא או חלקי של השתלות, תרופות, ניתוחים וטיפולים מיוחדים, יקרים ומתקדמים בארץ ובחו"ל. עובדים בריאים יכולים להגיע לעבודה ולתפקד באופן מלא. עובדים בריאים הם עובדים שמחים שהפרודוקטיביות שלהם גבוהה יותר – וכמובן שאלו יתרונות משמעותיים לבעלי חברות, ארגונים ועסקים. 

ביטוח בריאות פרטי-אישי VS ביטוח בריאות קולקטיבי-קבוצתי

בעת רכישת ביטוח בריאות לעובדים ניתן לבחור בין ביטוח בריאות פרטי-אישי ובין ביטוח בריאות קבוצתי (הידוע גם כביטוח בריאות קולקטיבי). כל סוג ביטוח ניחן במאפיינים ויתרונות משל עצמו. כאשר מדובר בקבוצה של 50 אנשים ומעלה – לרוב ההמלצה היא לרכוש ביטוח בריאות קבוצתי.

מדובר בפעולה נוחה יותר לביצוע עבור בעלי העסק וגם משתלמת יותר לביצוע מבחינה כלכלית. בנוסף לכך, לקבוצה יש כח מיקוח גדול יותר בעת רכישת הפוליסה והיא גם מהווה מנוף לחץ משמעותי כאשר מוגשת תביעה על-ידי אחד מחבריה.

דרך המלך היא ליהנות משני העולמות ע"י רכישה של פוליסה קבוצתית אשר מאפשרת לחבריה הוספה ורכישה של כיסויים פרטיים-אישיים.

בכל אופן, בכל הנוגע לבחירת סוג הפוליסה המתאימה יש לפנות לסוכנות ביטוח פרטית על-מנת להבטיח רכישה של פוליסה מותאמת-אישית ואידיאלית מבחינת שלל התנאים.

למה חשוב לשים לב כשרוכשים ביטוח בריאות לעובדים?

להלן העצות המרכזיות שלנו בכל הקשור לנקודות אליהן כדאי לשים לב רגע לפני שאתם רוכשים ביטוח בריאות לעובדים:

  1. במידה ואתם רוכשים ביטוח בריאות קבוצתי – יש לוודא שהפוליסה מכילה סעיף הידוע בשם "זכות המשכיות", אשר מאפשר לחברי הקבוצה לרכוש ביטוח בריאות פרטי באותה החברה לאחר עזיבתם את הקבוצה או לאחר שהפוליסה הקבוצתית מסתיימת + לוודא שאפשר להוסיף לפוליסה גם כיסויים פרטניים.
  2. מומלץ לרכוש את הפוליסה דרך גורם אובייקטיבי ולא דרך חברת הביטוח עצמה בשביל להשיג את התנאים הטובים ביותר וליהנות מאובייקטיביות מוחלטת ומלאה.

  3. יש לוודא שכל ההתנהלות מתבצעת מול גורם אחד ויחיד בתוך הסוכנות – כך שלא תצטרכו להיטרטר בין מספר נציגים או גורמים ולסבול מסחבת מעיקה ומיותרת – ובפרט ברגע האמת.

רכישת ביטוח בריאות דרך קבוצת גור – סוכנות הביטוח הפרטית הגדולה בישראל

השירות שלנו יאפשר לכם לרכוש פוליסה בהתאמה אישית מלאה ולמקסם את התנאים שלכם אל מול חברת הביטוח. זאת הודות לכך שאנחנו שומרים על 100% אובייקטיביות. האינטרס שלנו הוא האינטרס שלכם ולא של חברת הביטוח ונציג בפניכם בשקיפות מלאה את כל הטבלאות והנתונים העדכניים ביותר לפני הרכישה.

בנוסף לכך תיהנו מהתנהלות קבועה מול גורם אחד ויחיד בתוך הסוכנות, מחדשנות הבאה לידי ביטוי בטכנולוגיה דיגיטלית מתקדמת ומהמחלקה המשפטית המצוינת שיושבת אצלנו in-house ותדאג לכם במאני טיים. כל זאת על-מנת שתקבלו את השירות הטוב, החלק והמהיר ביותר – בשגרה ובפרט ברגע האמת. בלי עיכובים מיותרים, בלי דחיות ובלי למלא אינספור דוחות מעיקים.

לקבלת ייעוץ אישי ומידע נוסף, השאירו פרטים בטופס הנמצא כאן ונשוב אליכם בתוך יום עסקים אחד, או לחילופין צרו איתנו קשר במספר הטלפון *2986 בימים א' עד ה' בין השעות 08:30 עד 16:00.

מידע נוסף

למי מתאים לכל חברה, עסק וארגון המעסיקים עובדים 
סוג פוליסה ביטוח בריאות פרטי או ביטוח בריאות קולקטיבי-קבוצתי
יתרונות הפוליסה שמירה על עובדים מרוצים, בריאים, פרודוקטיביים ומתפקדים + דרך למשוך מועמדים איכותיים לאיוש משרות פתוחות