כל נסיעה עסקית לחו"ל היא דינאמית, תזזיתית וכרוכה באופן טבעי בשלל סיכונים אפשריים. ביטוח נסיעות עסקים מטרתו לספק מענה ראוי ומלא לבעלי עסקים ולעובדים שיוצאים לנסיעות עסקיות מטעם מקום העבודה, ובפרט אם מדובר בנסיעות תכופות. הפוליסה מבטחת הן את הנוסע והן את הציוד שלו – אך חשוב להכיר שלא תמיד זהו המצב בפועל. אם אתם נוסעים לחו"ל מטעם העבודה – המאמר הזה הוא בגדר קריאת חובה. 

מהו ביטוח נסיעות עסקים?

פוליסת ביטוח נסיעות עסקים מטרתה לבטח בעלי עסקים ועובדים שכירים שיוצאים מטעם העבודה לנסיעת עסקים בחו"ל. כל נסיעה מצריכה ביטוח – כולל גיחה קצרה יחסית של 2-3 ימים בלבד. ביטוח נסיעות עסקים צריך לכלול הן ביטוח בריאות והן ביטוח כבודה (ציוד). 

אבל כבודו, מה עם כיסוי כבודה? 

פעמים רבות עובדים שיוצאים לנסיעת עסקים בחו"ל מטעם מקום העבודה יוצאים לחו"ל כשהם אינם מבוטחים באופן מלא. הם מקבלים נסיעה לחו"ל מהעבודה, אומרים להם שסגרו להם מלון וטיסה, ואומרים להם גם שאת הביטוח הם צריכים לסגור בעצמם או דרך סוכן ביטוח. מה הבעיה? שבמרבית המקרים הכיסוי איננו ראוי כי סוכן הנסיעות לא באמת מכיר את העובד ואת טיב ואופי הנסיעה שלו לחו"ל. 

כתוצאה מכך יכול להיווצר מצב של כיסוי חלקי, כמו למשל לאפטופ או סמארטפון שאינם מבוטחים, ואם הם נגנבים או נפגמים – אין החזר כספי. מצב זה מעמיד את המעסיק בסיכון. וודאי שהדבר לא תקף רק לביטוח כבודה, אלא גם לביטוח בריאות, רק ששם המצב עוד קריטי יותר – וכיסוי חלקי יכול להוביל לעוגמת נפש ולהוצאות-עתק בלתי-מתוכננות. 

הביטוח פעיל – הדיווח רטרואקטיבי. תענוג.

אם אתם נוסעים לעיתים קרובות לנסיעות עסקים לחו"ל, או שהעובדים שלכם עושים זאת, רכישת פוליסת ביטוח נסיעות עסקים דרך קבוצת גור תהיה עבורכם נוחה במיוחד – כי לא תצטרכו להפעיל את הביטוח לפני כל נסיעה. בפוליסות שלנו אתם יכולים לדווח רטרואקטיבית – ולא לפני הנסיעה. לא רק שזה נוח, זה גם הרבה יותר בטוח – כי אין מצב "לשכוח" להפעיל את הפוליסה לפני הנסיעה ואז לשאת בהשלכות של כך. אתם רוכשים בנק נסיעות ובכל רבעון מדווחים רטרואקטיבית על הנסיעות שבצעתם או שבצעו העובדים. 

התנהלות מול אותו הסוכן כל הזמן

כשנוסעים לחו"ל לעיתים קרובות עדיף להתנהל מול אותו הסוכן כל הזמן. זהו בדיוק המצב אצלנו בקבוצת גור. אתם מתנהלים מול אותו הסוכן, שכבר מכיר אתכם, וכך חוסכים את הטרטור והסחבת הכרוכים במעבר בין נציגים. אצלנו בחברה כל גורם עסקי מתנהל כל הזמן מול אותו נציג אחד ויחיד. אם אתם בעלי פוליסות מסוג נוסף, כמו ביטוח פנסיוני או ביטוח בריאות לעובדים – עדיין תתנהלו מול אותו נציג אחד ויחיד שיטפל עבורכם בכל סוגי הביטוחים. 

דיגיטליות ברמה הראויה לשנת 2023

אחד הערכים שמובילים אותנו הוא ללא ספק חדשנות, ובתוך זה – דיגיטליות. אנחנו בקבוצה אוהבים שהלקוחות שלנו נהנים מרמת הדיגיטליות הראויה לשנת 2023 ומשחיזים את הפונקציות הדיגיטליות שלנו ללא הרף. זאת בנוסף לשירות אישי ויחס אישי והתנהלות מול נציג אחד ויחיד. כך שבכל מקרה תמיד יהיה לכם מענה ראוי, מלא וזריז בצד השני. 

היכולת לדווח באופן דיגיטלי היא משמעותית כשאתם בחו"ל, ובפרט אם אתם נוסעים לחו"ל לעיתים קרובות. מדובר בנוחות שחוסכת זמן ומאמצים. בנוסף לכך, וודאי שעצם היכולת לתקשר עם סוכן הביטוח שלכם במגוון אפיקים מהווה יתרון משמעותי כשאתם לא בארץ, ובפרט אם ישנו אירוע המצריך מענה דחוף ו/או הפעלה של הפוליסה. 

ביטוח נסיעות עסקים דרך קבוצת גור – סוכנות הביטוח הפרטית הגדולה בישראל

אצלנו תהנו תמיד מ-100% אובייקטיביות – המחויבות שלנו היא כלפי הלקוחות שלנו ולא כלפי אף חברת ביטוח ספציפית. מה שטוב לכם – טוב לנו. 

כל פוליסה שתרכשו דרכנו תותאם עבורכם באופן אישי לחלוטין, לרבות פוליסת ביטוח נסיעות עסקים, כך שברגע האמת תהיו מכוסים הרמטית הן מבחינה בריאותית והן מבחינת הציוד שאתם נושאים אתכם. דעו שיש לנו פתרונות ביטוחיים מיוחדים לקשת רחבה של ארגונים, חברות ועסקים בגדלים שונים. 

בנוסף לכך תוכלו לדווח באופן רטרואקטיבי על הנסיעות העסקיות שלכם ו/או של העובדים שלכם לחו"ל, להתנהל כל הזמן מול אותו הסוכן בלי להיטרטר בין מספר מוקדים ומוקדנים וליהנות מטכנולוגיה דיגיטלית מתקדמת. 

לקבלת ייעוץ אישי ומידע נוסף, השאירו פרטים בטופס הנמצא כאן ונשוב אליכם בתוך יום עסקים אחד או צרו איתנו קשר במספר הטלפון *2986 בימים א' עד ה' בין השעות 08:30 עד 16:00.

מידע נוסף

למי מתאים לבעלי עסקים ועובדים שיוצאים מטעם מקום העבודה לנסיעה עסקית בחו"ל, ובפרט כאשר מדובר בנסיעות תכופות  
יתרונות הפוליסה ניתן לדווח על נסיעות בכל רבעון באופן רטרואקטיבי ודיגיטלי במקום לפני כל נסיעה 
כיסויים ביטוח בריאות + ביטוח כבודה בהתאמה אישית מלאה