ביטוח אחריות מקצועית למרפאים בעיסוק – זהו האופן השקול והאחראי לדאוג לביטחונו של עתידכם המקצועי והאישי, ולביטחון הכלכלי של בני משפחותיכם. כמרפאים בעיסוק, אתם וודאי ובוודאי מבינים את סדר גודל האחריות המוטל על כתפיכם. המציאות היומיומית של עבודתכם היא לא פשוטה וכוללת התמודדות עם אוכלוסיות הסובלות מפגיעות פיזיות ומוטוריות בדרגות עצימות שונות. בניגוד ביטוח מרפאה או ביטוח משרד המספקים שורת הגנות ביטוחיות כלליות למבנה או לרכוש, כאן למעשה מדובר בביטוח המותאם אינדיבידואלית עבור הפעילות המקצועית שלכם, לא כבדרך אגב, אלא בפרוטרוט, תוך לקיחה בחשבון של כל המאפיינים הספציפיים העשויים להיות מושפעים עקב האופן בו אתם מבצעים את עבודתכם השוטפת.

לצערנו, אנו מבינים כי גם בעל המקצוע המיומן ביותר עשוי לעשות טעויות, רגע אחד של  חוסר תשומת לב, עשוי להיות הרה אסון בהתמודדות עם קהל הלקוחות שלכם. שהרי מלכתחילה קהל היעד הינו אוכלוסייה המועדת לפורענות מבחינת האפשרות לגרימת נזקים. ביטוח אחריות מקצועית למרפאים בעיסוק יעניק לכם את כלל מטריית ההגנה הביטוחית הנחוצה לכם, ויאפשר לכם לעבוד ללא חשש, ולהעניק למטופלים שלכם את הטיפול הטוב ביותר.

בין אם אתם משתייכים למרפאה גדולה או מנהלים קליניקה פרטית משלכם, מגוון הסכנות האפשריות הינו רב, עליכם לוודא בראש ובראשונה שאתם מוגנים ושברשותכם ביטוח אחריות מקצועית תקף ומהימן, המשקף נאמנה את הצרכים העסקיים והמקצועיים שלכם. אל תשאירו זאת לטיפולם של אחרים ובטח לא ליד הגורל, אל תאמרו לי זה לא יקרה.

כיפת הגנה מפני תביעות משפטיות – ביטוח אחריות מקצועית

פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למרפאים בעיסוק, תכלול את כלל הסעיפים הרלוונטיים עבורכם, ותעניק לכם הגנה מלאה במקרה של גרימת נזק פיזי, נפשי או רכושי, למטופליכם באופן ישיר ולגורמי צד ג' מטעמם באופן עקיף. פוליסת ביטוח אחריות מקצועית איכותית תכסה עבורכם הוצאות עורכי דין, הוצאות בית משפט, הוצאות אובדן ימי עבודה, הוצאות נלוות לתביעה ביטוחית, עדות מטעם ההגנה של מומחים בתחום, פסיקת הוצאות מטעם בית המשפט וכמובן תשלום הוצאות בגין פיצויים. נוסף על כך הפוליסה תכסה הוצאות מוניטין במקרה של פגיעה. ביטוח אחריות מקצועית למרפאים בעיסוק, יעניק לכם את ההגנה הרלוונטית והמיידית אשר תאפשר לכם להמשיך ולעסוק בתחום המקצועי שלכם, גם במקביל להתנהלותו של משפט ארוך טווח, שכן כידוע, תביעות בגין נזקי גוף עשויות להמשך תקופות ארוכות במיוחד, לעיתים חודשים רבים ואף שנים.

כמרפאים בעיסוק, עליכם להיות מוכנים לכל תרחיש. כידוע היד היום קלה על ההדק, בכל הנוגע לתביעות משפטיות מצד לקוחות, במידה ואלו חשים כי נגרם להם עוול כלשהו במסגרת קבלת טיפול, אפילו אם מדובר בהתנהלות סטנדרטית אשר לא ניכר בה שום דופי. קבוצת הביטוח גור, תעמיד לרשותכם את צוות עריכת הפוליסות המקצועי והאמין שלנו, אשר ילווה אתכם צעד צעד, יד ביד, בבניית פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למרפאים בעיסוק הנכונה והמדויקת ביותר עבורכם.

פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למרפאים בעיסוק