ביטוח אחריות מקצועית לעובד סוציאלי

    רוצה לקבל הצעה משתלמת?


    עובדים סוציאליים מוגדרים על פי חוק כעוסקים בתחום פרא רפואי המעניקים שירות קריטי למגוון קבוצות בקהילה. מתוקף עבודתם, הם נדרשים לתת מענה לטיפול בסיטואציות אישיות מורכבות מאוד למטופלים אשר מתמודדים עם סוגיות מורכבות בנקודות זמן שונות בחיים.

    ביטוח אחרית מקצועית לעובד סוציאלי

    במקרים רבים תוצאות הטיפול שנגרמו עקב פעילותו של העובד הסוציאלי היא אינה חד משמעית, לכן תחושות אי שביעות רצון שנגרמות בצד של המטופלים עשויות במהרה להוביל לתביעה משפטית בגין רשלנות.

    ביטוח אחריות מקצועית לעובד סוציאלי יעניק כיסוי משפטי במקרים שהם נתבע העובד הסוציאלי על ידי המטופל כתוצאה מחוות דעת מקצועית שגרמה לו לנזק פיזי, נפשי או רכושי לכן, חייב העובד סוציאלי לוודא כי באמתחתו ביטוח אחריות מקצועית המותאם עבור צרכיו המקצועיים באופן מדויק.

    התאמת הפוליסה לעובד סוציאלי

    על העובד הסוציאלי לקבל החלטות קשות על בסיס מערך הנתונים הנפרש בפניו, לכן נדרשת פוליסה ייעודית המותאמת עבורו על בסיס היקף פעילותו מול האוכלוסיות עימן הוא בא במגע.

    למשל, פוליסת אחריות מקצועית לעובד שבמסגרת תפקידו פועל מול אוכלוסיות בגילאי הרך לדוגמה, תהיה שונה מפוליסה של עובד סוציאלי שמיועד לעבוד מול שירות בתי הסוהר, זאת מכיוון שבסיס קבלת ההחלטות ואופן ההתנהלות שונה בתכלית.

    במקרים שבהם מעניק העובד סוציאלי את שירותיו כעצמאי במגזר הפרטי, הוא עשוי להיות חשוף יותר לתביעות בגין רשלנות גם אם מדובר בעובד המקצועי והמיומן ביותר, לכן ביטוח אחריות מקצועית לעובד סוציאלי יעניק לו את השקט הנפשי הנדרש בעת קבלת החלטות קריטיות במסגרת עבודתו ללא חשש.

    ניתן להרכיב פוליסת אחריות מקצועית אשר תעניק כיסוי לגרימת נזק ישיר ו/או עקיף הן למטופל והן לגורמי צד שלישי מטעמו בשל כל פעולה או קבלת החלטה מקצועית שגויה שהתקבלה על ידי העובד הסוציאלי.

    לסיכום והצטרפות לקבוצת גור

    בשונה מפוליסת ביטוח דירקטורים, פוליסת ביטוח לעסק קטן אינו מעניק כיסוי לסעיף אחריות מקצועית המיועד לעובדים סוציאליים לכן יש לפנות לגורם ביטוחי מקצועי ומוסמך, לצורך בניית פוליסה מקיפה וטובה.

    סוכנות הביטוח של קבוצת גור תעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע המובילים בתחום, הניסיון והידע שנצבר בחברתנו, מאפשרים לנו להבטיח לכם כעובדים סוציאליים, את השקט הנדרש לכם לביצוע עבודתכם.

    עובד סוציאלי עצמאי? פנה אלינו עוד היום ונדאג לספק לך ליווי וייעוץ מקצועיים באופן אישי לעריכת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית מקיפה ומדויקת עבורכם.

    אנא צרו עמנו קשר עוד היום.

    ליצירת קשר