קבוצת ביטוח
קבוצת ביטוח

אמנת שירות הלקוחות של גור קבוצת ביטוח

  • עובדי הסוכנות וכל הפועל בשמה ומטעמה, יתנהלו במקצועיות, בכבוד ובהגינות ללקוחות הסוכנות תוך הקפדה על שמירת פרטיותם באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומאובטחת וקיום נהליי אבטחה קפדניים.
  • הסוכנות מעסיקה אנשי מקצוע ובעלי רישיון המכירים את הוראות הדין הרלוונטיות ואת המוצרים המשווקים על ידי הצוות ואשר עוברים הכשרות והשתלמויות מקצועיות מעת לעת, על פי המקובל בענף.
  • עובדי הסוכנות וכל הפועל בשמה ומטעמה, מחויבים לקיום תקשורת יעילה וזמינה עם הלקוחות, מענה ואספקת מידע ומתן תשובות ברורות ומנומקות.
  • ככל שיובא לידיעת הסוכנות על שינוי במצב הלקוח, בקשר למוצר פנסיוני, המצריך פניה ללקוח, תיזום הסוכנות פניה תוך 7 ימי עסקים.

שעות פעילות המשרד:

ימים א'-ה' בשעות 08:30 -16:00. ערבי חג וימי שישי, חופשות חול המועד- הסוכנות סגורה.

זמני מענה לפניות*:

  • מענה ראשוני – תוך 2 ימי עסקים מיום קבלת הפניה.
  • בקשת לקוח לקיום פגישה – תוך 7 ימי עסקים.
  • פנית לקוח לקבלת מסמך הנמצא ברשות הסוכנות** – תוך 3 ימי עסקים.
  • העברת מסמכים לגוף מוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר – תוך 7 ימי עסקים.
  • מסירת מידע אודות זכויות, ודרכי פעולה מול גוף מוסדי בהליך יישוב תביעה – תוך 2 ימי עסקים.

 

* בנסיבות מיוחדות ייתכנו סטיות מזמני המענה המפורטים לעיל

**מסמכים מגוף מוסדי יועברו תוך זמן סביר ובכפוף לקבלתם מהגוף המוסדי

אנו מבקשים ליידע אותך כי באתר עודכנה מדיניות פרטיות, המפרטת כיצד אנו אוספים מידע ומשתמשים בו ומהן זכויותיך בנושא. אנו מזמינים אותך לעיין במסמך המלא.
המשך שימושך באתר מהווה הסכמה למדיניות הפרטיות המעודכנת

האתר עושה שימוש בקבצי cookies כדי לשפר את חווית הגלישה, לנתח שימוש באתר ולהתאים תכנים ושיווק אישיים. באפשרותך לבחור לחסום או למחוק את העוגיות דרך הגדרות הדפדפן. עם זאת, ייתכן כי חלק מהשירותים באתר לא יפעלו כראוי או שלא תוכל/י להינות מכלל הפונקציונליות והתכנים. בהמשך השימוש באתר את/ה מאשר את השימוש בקבצים אלו כמפורט במדיניות הפרטיות