קבוצת ביטוח

צור קשר

קבוצת ביטוח

ניהול סיכונים אחראי באמצעות ביטוח אשראי

חברות המעניקות שירותים או מוכרות מוצרים שונים אשר אינן מקבלות את התשלום באופן מיידי אלא בעוד פרק זמן (שוטף פלוס), עלולות להגדיל את סיכוני האשראי כתוצאה משינויים שהתרחשו בפרק הזמן שחלף מאז קבלת המוצר או השירות ועד מימוש התשלום. בדיוק עבור מצבים אלו כדאי להיערך מראש עם ביטוח אשראי.

ביטוח זה מיועד לבתי עסק, חברות או ארגונים המבצעים עסקאות באשראי בסכומים גדולים ומקבלים תשלום עתידי, כמו גם לעסקים המנהלים עסקאות עם חברות חוץ מדיניות.

מהו ביטוח אשראי?

כל עסק אשר מבוסס על לקוחות שרוכשים ממנו מוצרים, שירותים או מידע, מקבל תשלום בעת עסקת המכירה והוא זה המאפשר לו להמשיך ולהתקיים, כמו גם לשלם לעובדים, לתחזק את העסק, לרכוש מוצרים חדשים וכדומה.

כמעט בכל עסק היום ניתן לרכוש שירותים או מוצרים ולשלם עליהם בעתיד, באמצעות אשראי. כך ניתן לרכוש מצרכים במכולת, לתקן את הרכב במוסך ולשלם בעוד חודשיים לאחר שיתקבל התשלום מהנהג הפוגע וכדומה.

ייתכנו מצבים שבהם יהיה צורך לממש את התשלום ומסיבות שונות ומגוונות הלקוח אינו יכול לשלם. מצבים שבהם מדובר בתשלום גבוה במיוחד שלא התקבל – ייתכן ואי קבלתו תפגע בעסק בצורה כזו שלא יוכל להמשיך להתנהל.

ביטוח אשראי מעניק לבעל העסק את הביטחון כי יקבל את התשלום שלו בכל מצב, גם אם הלקוח לא מעביר את התשלום.

מה הם סיכוני האשראי השכיחים ביותר?

כל בית עסק, מפעל, חנות או בעל מקצוע אחר, עשויים להיות חשופים לכמה סיכוני אשראי שונים, אשר יכולים להשתנות מעסק אחד למשנהו. סיכוני אשראי שכיחים:

פשיטת רגל – סיכון אפשרי אחד הוא פשיטת רגל או קשיי תזרים אחרים של הלקוח. אם לקוח עסקי ביצע רכישה גדולה וחודש אחר־כך הכריז על פשיטת רגל, לא ניתן יהיה לקבל את התשלום עבור הרכישה.

סיכוני אשראי מחוץ לגבולות המדינה – סיכוני אשראי אחרים יכולים להיות במקרה והלקוח נמצא במדינה אחרת. אז יכולים להתרחש אירועים מדיניים המונעים יציאה של כספים מהארץ, פשיטת רגל של עסקים בחו"ל, לקוח שנעלם וכדומה.

יתרונות ברכישת פוליסה לניהול אשראי אחרי

היתרון העיקרי של ביטוח אשראי הוא בכך שהוא מעניק את השקט והבטחון לבעל העסק כי כספו ישולם לו בכל מקרה. וכי אם יימצא את עצמו במצב שבו יש אי תשלום מכל סיבה שהיא, הדבר לא ייפגע בו כלכלית ולא יגרום לו הפסדים.

סיכוני אשראי הם סיכונים גדולים ומשמעותיים אשר יכולים למוטט עסק, מכאן החשיבות הרבה לבטח את עצמכם ולגדר את הסיכונים, כך שעסקכם ימשיך להתקיים עוד שנים רבות ואתם תתנהלו בראש שקט ובאופן רגוע.

קבוצת גור תשמח להתאים עבורכם את הפוליסה הכי משתלמת להגנה מפני סיכוני אשראי ותשמח ללוות אתכם בכל תהליך הנדרש ברכישת הפוליסה. למידע נוסף >> מלאו את הטופס ותענו בהקדם!