קבוצת ביטוח

צור קשר

קבוצת ביטוח

האם חייבים סוכן ביטוח פנסיוני?

כל עובד שכיר או עצמאי, מחויב לקרן פנסיה אישית שתבטיח את ההכנסה החודשית לאחר הפרישה, תסייע במצבים מצבים של אובדן היכולת לעבוד ותדאג לקצבה עבור היורשים במקרה של פטירה. פתיחת קרן פנסיה על־ידי סוכן ביטוח פנסיוני תנוהל בצורה הנכונה ביותר במטרה לייעל את יתרונות הקרן בהתאם לצורך האישי.

מהי קרן פנסיה ומהם מרכיביה?

קרן הפנסיה היא חובתו של כל מעסיק כלפי אחד מעובדי העסק. כל קרן פנסיה תכיל שלושה מרכיבים של הפרשות – שתיים על חשבון המעסיק ואחת על חשבונכם:


> עבור מרכיב הפיצויים – יפריש המעסיק 8.33%-6% מהשכר החודשי.
> עבור מרכיב התגמולים – יפריש המעסיק 7.5%-6.5% מהשכר החודשי.
> בנוסף, אתם תפרישו עוד 7%-6% מהשכר, גם כן עבור מרכיב התגמולים.


כל אלו יחד ירכיבו את סכום הפנסיה שתקבלו בעת פרישתכם מהעבודה. אם עזבתם מקום עבודה אחד ועברתם לאחר, ימשיך המעסיק החדש להפריש לאותה קרן פנסיה, והסכומים יתווספו לסכום שנצבר מהמעסיק הקודם.

אילו מסלולים קיימים ומה הכי נכון עבורי?

פתיחת קרן פנסיה על־ידי סוכן ביטוח פנסיוני היא הצעד הראשון, אך מרכיב לא פחות חשוב הוא אופן ניהול הפנסיה. בכל חברה המנהלת קרנות פנסיה, קיימים כמה מסלולים שונים לניהול הקרן, ואתם זכאים לבחור את המסלול המועדף עליכם.

אתם גם רשאים לעבור בין המסלולים השונים במהלך השנים ואפילו בין חברות הביטוח השונות. המסלולים שונים זה מזה, וכדי לדעת כיצד לבחור מתוכם את המסלול הנכון, אשר מותאם אישית לך, מומלץ להתייעץ עם סוכן הביטוח.

האם חייבים סוכן ביטוח פנסיוני?

לא. זו אינה חובה כמובן, אך אין ייעוץ של איש מקצוע מנוסה זו אלטרנטיבה מטיבה ומשתלמת. ממש כפי שלא נהוג להסתמך על המלצות רפואיות באתרי האינטרנט, אלא לפנות לרופא אמיתי, כך גם הידע המקצועי של סוכן ביטוח פנסיוני ישרת באופן יעיל יותר את האינטרס והצורך האישי של כל אחד.

מדוע חשוב לשמור על ניהול פנסיה תקין?


קרן הפנסיה נועדה להבטיח בעת הפרישתה, הכנסה חודשית הולמת שתאפשר לחיות ממנה לאורך שנים. כמו כן, קרן הפנסיה תדאג לפצות עובדים שאיבדו את היכולת לעבוד וגם לדאוג לקצבה חודשית עבור בן או בת הזוג וילדיכם. כל אלו הם מצבים שיקשו על משפחות להתקיים ולתפקד כלכלית ללא תמיכה כספית.

סוכנות ביטוח פנסיוני תוכל להעמיד אנשי מקצוע אשר יבדקו כי השכר בקרן מתאים לשכר בפועל, יעדכנו את הוצאות המשפחה הצפויות והבלתי צפויות וישנו את מסלולי השקעה בהתאם למצב השוק הדינמי .

מהם היתרונות בניהול פנסיוני של סוכן ביטוח?


סוכן ביטוח פנסיוני ידע לבנות קרן פנסיה דינמית שתדע להתאים את עצמה לשינויים הכלכליים שצפויים להתקיים במהלך השנים. הסוכן ידע להכיר ולמפות את הצרכים השונים ולדעת בזמן אמת על השינויים המתרחשים בחיי היומיום, להתאימם למגמות המשתנות של שוק ההון ובכך לרתום את שינויי השוק הללו לטובת הצורך האישי.

טיפים לסיכום


בעת פנייה לסוכן הביטוח, מומלץ להציג בפניו את כל הנתונים האישיים, המשפחתיים והכלכליים שלכם, כמו גם לציין מהן המטרות והשאיפות שלכם. רק כך יוכל סוכן הביטוח לתת לכם את השירות ואת העצות המתאימות ביותר, ולהוות גורם מקשר אמין ויעיל מול חברת הביטוח!

מידע נוסף

למי מתאים לכל עסק, חברה או ארגון המעסיקים עובדים, ובפרט עסקים בגודל בינוני עד גדול 
יתרונות חיסכון בזמן, מאמצים ומשאבים, השגת התנאים הטובים ביותר לעובדים, תשלום דמי ניהול מינימאליים, מניעת טעויות תפעול, הפקדת הכספים בקופות במדויק ובזמן, מניעת אי-הבנות ותביעות מצד עובדים, הימנעות מקנסות מצד גופים ורשויות
סוג השירות ניהול הסדר פנסיוני One Stop Shop כולל שיווק ותפעול פוליסות ביטוח פנסיוני בהתאמה אישית מלאה לכל עובד וזאת ע"י סוכנים מקצועיים, מנוסים ובעלי תודעת שירות גבוהה