קבוצת ביטוח

צור קשר

קבוצת ביטוח

ביטוח לכלבים – מדוע כדאי ואיך זה עובד?

כאשר מאמצים לחיקנו כלבים, חתולים ובעלי חיים אחרים, תוך זמן קצר הם הופכים לחלק אינטגרלי מהמשפחה ונדרש לדאוג לצרכיהם השונים כמו מזון איכותי, צעצועים וטיפול בריאותי אצל הווטרינר בדיוק כמו ביקור אצל רופא הילדים. 

ככל שעולה הגיל כך גם עולות הוצאות הטיפול, לכן אין זה מפתיע ביטוח חיות מחמד הנרכש באמצעות חברת ביטוח או מרכז רפואי לבעלי חיים, הוא מצרך פופולרי בקרב בעליהם של רוב הכלבים והחתולים.

מהו ביטוח לכלבים ולחתולים ומה הכיסויים שלו?

ביטוח לכלבים דומה מעט לקופת חולים עבור בני אדם. הוא מעניק כיסוי במגוון רחב של אירועים וביניהם ביקורים תקופתיים אצל הווטרינר, השתתפות בתרופות, בטיפולים ובניתוחים, ביקורי חירום, טיפולים במקרה של תאונות ופציעות ואפילו כיסוי צד שלישי.

מחיר ביטוח רפואי לכלב נקבע בהתאם לגיל הכלב בעת הצטרפותו לביטוח וכן למצב הבריאותי שלו. ישנם מסלולים מודולריים שבהם ניתן לבחור איזה סוגי של כיסוי ניתן לרכוש, והמחיר כמובן בהתאם לבחירה.

החרגות ותנאים מיוחדים

לפני רכישת הביטוח, חשוב לשים לב לכמה תנאים מיוחדים והחרגות של חברות הביטוח השונות.

  • בכל חברה ישנה תקרת פיצוי מקסימלית למקרה בודד וכן תקרת תשלומים לשנה, מומלץ להשוות סכומים אלו.
  • ישנם גזעים מסוימים שאינם ניתנים לביטוח על־ידי חלק מהחברות או כולן. חשוב לוודא לפני עריכת הביטוח כי אכן יהיה כיסוי עבור הכלב שלכם.
  • בנוסף, חשוב לדעת כי מרבית החברות מאשרות ביטוח לכלבים עד גיל 8, כלבים או חתולים בגיל מבוגר יותר, לא יוכלו להצטרף לביטוח הרגיל אלא למסלול מצומצם יותר.
  • נתון נוסף חשוב להשוואה הוא גובה ההשתתפות העצמית בכל סעיף בפוליסת ביטוח לכלבים.

מה כולל כיסוי צד שלישי בביטוח?

סעיף חשוב ומהותי בפוליסת ביטוח רפואי לכלב הוא כיסוי צד שלישי. משמעות הסעיף היא, פיצוי לאדם אחר אם חלילה גרם לו נזק כלשהו הכלב או החתול המבוטחים. 

זהו סעיף שלא כדאי לוותר עליו. חתולים מסתובבים באזור המגורים ללא בעלים, חגורה או רצועה, עשויים לגרום נזק לרכוש או לאדם אחר, ואילו כלבים אשר לרוב קשורים ברצועה, עדיין יכולים לגרום נזק משמעותי אם תוקפים אדם או בעל חיים אחר במהלך טיול שגרתי. 

ביטוח רפואי לכלב הוא ללא ספק חשוב ומשמעותי עבור מי שברשותו בעל חיים אהוב. מעבר לחיסכון הכספי בהוצאות שוטפות ובלתי צפויות הכרוכות באחזקת חיית מחמד, הוא מעניק שקט נפשי במקרה של פגיעה באדם או ברכוש אחר.

לפני עריכת הביטוח, חשוב לבדוק מה הם הכיסויים המתאימים ביותר עבור בעל החיים שיש ברשותכם, האם יש מגבלות או החרגות הקשורות לגזע שלו או למצב בריאותו הקודם וכן מה סכומי הביטוח הטובים ביותר תמורת הפרמיה החודשית שתשולם. השוואה של ביטוח לכלבים בין מבחר האפשרויות, תשיג בסופו של דבר את הכיסוי המשתלם ביותר.

בדיוק לשם כך קבוצת גור מציעה עבור כל מי שמאמץ חיית מחמד פוליסת ביטוח – בעת תאונה/פציעה/תקיפה של צד שלישי. כך ניתן להתרכז בשיקום ובטיפול בחיית המחמד ולהפחית את החשש הנוגע לעלויות הגבוהות.

אנו מזמינים אותכם למלא את פרטי חיית המחמד ונחזור אליך בהקדם להפעלת הפוליסה.

מידע נוסף

למי מתאים בעלי כלבים 
כיסויים כיסוי הוצאות כספיות עבור ביקורים שגרתיים וביקורי חירום אצל הווטרינר ותשלומים עבור תרופות, טיפולים, אשפוזים וניתוחים במקרים של מחלות, פציעות ותאונות
אופן הרכבת הפוליסה בהתאמה אישית לגזע הכלב, גילו, מצבו הבריאותי ופרמטרים נוספים