קבוצת ביטוח

צור קשר

קבוצת ביטוח

מהו ביטוח אחריות מקצועית יועצי מס?

ממה מורכבת הפוליסה?

הפוליסה מכילה סעיפים ייעודיים אשר עוסקים בתחום ייעוץ מס ונוגעים באופן ישיר לתחום העיסוק של יועצי המס המקצועיים. מדובר בביטוח אחריות מקצועית המספק הגנה, במקרים של תביעה משפטית מצד לקוח או גורם צד ג' מטעמו, אשר חשו כי זכויותיו הופרו או כח נעשה לו עוול או נזק כלשהו בהתנהלות מול יועץ המס.

הגנה משפטית לאורך הדרך

תביעות על רקע ייעוץ מס עשויות להגיע להוצאות עתק במקרה בו מדובר בתביעה של חברה גלובאלית גדולה או בסיכום של מספר שנים. לכן, פסיקה משפטית כנגד יועץ מס שכזה עשוייה להיות הרסנית עבור כל יועץ מס ופעילותו העסקית השוטפת.

מקרים בהם התפספסה שורה קטנה, חשבונית שאבדה, חישוב שהתפקשש או כל תקלה מזערית אחרת, עשויים להוביל לנזק כלכלי רב, ובעקבותיו פנייה של הלקוח לערכאה משפטית בגין השבת הכספים בתוספת ריביות ודמי פיצויים.

התנהלות בבית הדין תצריך ימים רבים בהן בעל המקצוע אינו עובד וגם כאשר שעותיו בידו והוא יכול לעבוד, ליבו ומוחו נתונים להתנהלות ההגנה המשפטית.

ביטוח אחריות מקצועית ליועצי מס, נועד על מנת לספק את ההגנה הרוחבית, האיכותית והמלאה הנדרשת להמשך פעילות תקינה של העסק. הביטוח יידאג להוצאות ההגנה המשפטית, הוצאות בגין אובדן ימי עבודה, הוצאות תביעה נוספות, הוצאות פסיקת בעת המשפט, ועוד ועוד כלל ההוצאות הכרוכות בתביעה המוגשת כנגדך.

ביטוח משרד – הבדלים חשובים

חשוב להדגיש כי ביטוח משרד אינו כולל כלל ועיקר את הסעיפים היחודיים הנדרשים על מנת לספק הגנה איכותית ומלאה במקרה של תביעה משפטית בגין נזק כספי שכזה וכי עליכם לדאוג כי יש בידיכם פוליסת ביטוח מקצועי להנדסאים, תקפה ומפורטת בהתאם לפעילותכן השוטפת, היקף ומגוון קהל לקוחותיכם.

לסיכום

טעויות אנוש קורות גם לאנשי המקצוע הטובים והראשונים במעלה, ולרוב כאשר מדובר בכסף, אנשים נוטים להיות מאוד אמוציונאליים. במידה ומי מלקוחותייך יחוש כי נעשה לו עוול, הוא מיד יימהר לתבוע אותך בגין רשלנות מקצועית שעשויים להסתכם בסכומים גבוהים ביותר ולמוטט לחלוטין את העסק..

סוכנות הביטוח של קבוצת גור תעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע המובילים בתחום, שיאפשרו ליועצי המס את השקט הנדרש לכם לביצוע העבודה השוטפת.

מידע נוסף

כיסויים תשלום עבור הוצאות משפט, הוצאות בגין אובדן ימי עבודה והוצאות פסק דין בגין תביעות על רקע ייעוץ מס המוגשות ע"י לקוחות וגורמי צד ג' 
למי מתאים יועצי מס עצמאיים, סוכנויות ייעוץ מס ועסקים אשר מעסיקים יועצי מס
תוקף הכיסוי בהתאם לתאריכים הנקובים בפוליסה