קבוצת ביטוח

צור קשר

קבוצת ביטוח

ביטוח אנשי מפתח – כל היתרונות בפולסיה

ביטוח עבור אנשי מפתח בעל חשיבות עצומה לתפקודם השוטף של העומדים בראש ארגון גדול, עמותה, משרד ממשלתי או תאגיד עסקי בינלאומי. עובדים בכירים שכאלה, נוגעים בהחלטות עצומות, על בסיס יומיומי, כאלו אשר טומנות בחובן לעיתים עלויות כספיות עצומות, ולעיתים עוסקות בחיי אדם.

הביטוח, נועד על מנת לספק שכבת הגנה ביטוחית מקצועית עבור אותם ראשי ארגון ולאפשר להם לעבוד בארגון בראש שקט ונקי מדאגות. עובד בכיר אשר יודע כי הוא מבוטח כהלכה, לא יהסס בזמן אמת לקחת החלטות קריטיות לעתיד הארגון, ולא יבסס את החלטתו על שיקולים מוטים.

עבור מה מיועדת פוליסת ביטוח לאנשי מפתח?

ביטוח אנשי מפתח הינו ביטוח ייעודי, שיש להרכיבו במומחיות ובמקצועיות רבה, לא מדובר בתחום ביטוח חבות המוצר. נדרשת כאן הבנה תהליכית עמוקה ומלאה של נושא המשרה והפעילות הרוחבית השוטפת שלו בארגון, כמו גם אופן קבלת ההחלטות ואופן הניהול היומיומי השוטף.

ביטוח דירקטורים ונושאי משרה מיועד עבור כל נושא משרה בכירה/דירקטור בכל סוג של ארגון, בין אם מדובר במנכ"ל, סמנכ"ל, מנהל מקצועי וכו'. יש לציין כי מדובר בפוליסת דירקטורים בה אין מרכיב השתתפות עצמית של נושא המשרה/דירקטור, אלא מדובר בפוליסת ביטוח אנשי מפתח שהארגון מממן באופן מלא.

הגנה רב שיכבתית – היתרונות בביטוח לאנשי מפתח בארגון

הגנה מתביעות צד שלישי – הפוליסה מספקת שכבת הגנה ביטוחית, עבור בכירים בארגון, אשר נתבעים משפטית, על ידי גורמי צד שלישי, בגין החלטות אשר קיבלו במסגרת ביצוע תפקידם. חשוב לציין כי הביטוח מכסה תביעות שנתקבלו תחת תקופת הביטוח ובהתאם לתאריכים הנקובים בפוליסה.

מתן תחושה "שיש גב מבית" – עובד אשר מרגיש כי הוא בעל ערך עבור הארגון לו הוא משתייך, יירצה לתת מעצמו ולהעניק הרבה יותר, מדובר בהטבה בעלת ערך קולגיאלי רב עבור העובד בארגון.

ראש השקט – כל בעל ארגון גדול יודע, שכאשר העובדים שלו רגועים, הם פרודוקטיביים יותר בעבודתם. ביטוח נושאי משרה וביטוח עבור דירקטורים, מבטיח לעובדי הארגון הבכירים, ראש נקי מדאגות לעסוק בעבודתם, מפיג חששות אינהרנטיים בגין ביצוע טעויות בעת לקיחת החלטות ומאפשר הליך בריא של ניהול ארגוני שוטף ויעיל.

לסיכום, כפי שהבנו, ביטוח זה אינו עוד סתם ביטוח רגיל כדוגמת ביטוח משרד סטנדרטי, הוא בגדר חובה לכל עובד בכיר וזה לא משנה אם מדובר בעובד בכיר בארגון קטן, גדול ואף ארגון חדש שזה עתה נפתח. במידה ועדיין ישנם שאלות שתצרו לקבל עליהן תשובות או שתרצו לקבל הצעת מחיר עבור ביטוח אנשי מפתח וביטוח עבור דירקטורים, אנחנו קבוצת גור נשמח לעזור ולסייע!

מידע נוסף

למי מתאים עסקים, חברות וארגונים המעסיקים נושאי משרות בכירות, כמו גם מנכ"ל וסמנכ"ל 
כיסויים ככיסוי על תביעות משפטיות המוגשות ע"י לקוחות, ספקים, עובדים, בעלי מניות וגורמי צד ג' בגין טעויות, רשלנות, הזנחה או הצהרות לא מדויקות שבוצעו במסגרת עבודתם של אנשי מפתח ונושאי משרה בכירים בארגון
תוקף הכיסוי הביטוח מכסה תביעות אשר הוגשו במהלך התקופה הביטוחית ובהתאם לתאריכים הנקובים בפוליסה