עצמאים? עוסקים בייעוץ ללקוחות בכל תחום שהוא? ביטוח אחריות מקצועית ליועצים כבר עשיתם? לא. לא מדובר בביטוח עסק סטנדרטי או בביטוח משרד ואפילו לא בביטוח אחריות מקצועית בסיסי, שהרי ביטוח שכזה, לא מבטיח לכם כיסוי מלא עבור כל האספקטים הביטוחיים הרלוונטיים בתחום שלכם. על כן חשוב לוודא כי ישנה בידיכם פוליסת ביטוח אחריות מקצועית ליועצים תקפה ומדויקת עבורכם.

ביטוח אחריות מקצועית ליועצים בשביל השקט הנפשי שלך

אמנות הייעוץ, היא חשובה מאין כמוה. לקוחותיכם מתנקזים ועולים אליכם לרגל על מנת לשמוע את מוצא פיכם ולפעול על פיו. לעיתים הם מעריכים את דעתכן כל כך, עד שאינם מפעילים שיקול דעת אפילו, אלא ממלאים באדיקות אחר הוראות, מתוך אמונה שלמה וומוחלטת שאתם מעוניינים בטובתם ותו לא. בין אם הנכם יועצים רפואיים, יועצים פסיכולוגיים, יועצים משפחתיים, יועצים לילדים, יועצים משפטיים, יועצים פיננסיים, יועצים זוגיים, יועצי תדמית, יועצי תקשורת, יועצי סטיילינג, יועצי ביוטי, יועצים בתחומי הבריאות והספורט או יועצים בתחומי הנפש, אחריות רבה מוטלת על כתפיכם. האחריות לשלומם הפיזי, שלומם הנפשי ושלומם הרכושי של הלקוחות.

וודאי תסכימו איתנו שגם היועץ המנוסה והמקצועי ביותר, בעל ניסיון של שנים רבות והתמודדות עם אירועים מורכבים מאוד, גם הוא עשוי לטעות בשלב כזה או אחר. רגע של היסח דעת, שעת לחץ, סיטואציה המצריכה החלטה שרירותית ומהירה, כל אלו עשויים בהחלט להתרחש במהלך יום עבודה שגרתי בחייו של היועץ. ביטוח אחריות מקצועית יבטיח לך את השקט הנפשי הנדרש לך בעת קבלת החלטות מקצועיות.

סיבה נוספת לרכישת ביטוח אחריות מקצועית ליועצים

תביעה משפטית בגין החלטה מקצועית שגויה מטעם לקוח, עשויה לשתק לחלוטין את עמוד השדרה העסקי שלך. משפט ארוך ומייסר, כזה שמשמעותו הכלכלית היא עצומה ובסופו ייתכן וייפסקו כנגדך פיצויים גבוהים, העשויים להיות שירת הברבור של העסק שלך ושל הקריירה הענפה שבנית כיועץ.

התמודדות עם השלכות תקשורתיות והשלכות מוניטין ויחסי ציבור, גם להן משקל מכריע בהתנהלות עסקית שגרתית.

על כן, מוטב להערך מראש ולוודא כי יש בידיכם ביטוח אחריות מקצועית ליועצים, כזה המכיל את כלל המרכיבים הנכונים עבורכם.

ככל שתחום עיסוקכם כיועצים הינו אישי ומקורב יותר ללקוח, כך גם גדלה מידת האמון שלו בכם. ובמרחב הייעוץ / הטיפול העדין והאישי הזה בהחלט עשויות להתרחש תקלות, ובעקבותיהן גרימת נזק פיזי, נפשי או רכושי ללקוח או לגורם צד שלישי מטעמו, לדוגמה יועץ הורי אשר בפועל נתן עצה להורה כיצד להתמודד עם הילד שלו, ובעקבות המלצתו המקצועית נגרם נזק כלשהו לילד, במקרה שכזה ההורה הוא הלקוח הישיר של היועץ המקצועי והילד הוא גורם צד ג' אשר נפגע מטעמו.

קבוצת גור, הקבוצה המובילה בתחום הביטוח, תשמח להעמיד לשירותכם את מיטב אנשי המקצוע, אשר ילוו אתכם בהליך עריכת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית ליועצים, המותאמת לכם. באופן מיטבי אשר יבטיח המשך פעילות עסקית סדורה בקרות אירוע ביטוחי.

ביטוח אחריות מקצועית ליועצים מומחים