חברות רבות אשר נזקקות לסכום כסף גדול, פונות לגופים חיצוניים לצורך השקעה. זה יכול להיות לצורך מימון של צמיחה והתפתחות העסק, יציאה מסיטואציה בעייתית, מימון פרויקט חדש וכדומה. גיוס הון עבור כל מטרה, מצריך להציג התנהלות פיננסית אחראית ותקינה, שהרי ללא התנהלות שכזו, לא יהיו גופים חיצוניים שירצו להשקיע בה כספים.

מהו מימון חיצוני – corporate finance?

כל עסק זקוק לכספים כדי לצמוח, להתפתח, ליזום פרויקטים חדשים וכדומה. חלק מהכספים הדרושים מגיעים מפעילותו השוטפת, ממימון עצמי של הבעלים וחלק יגיע באמצעות corporate finance. גיוס הון נועד בעיקר להשיג סכום כסף גדול בפרק זמן קצר למטרה מאוד מסוימת, כך הוא גם מוצג למשקיעים מבחוץ.

מהי הדרך הטובה ביותר ובאילו תנאים כדאי לבצע גיוס הון?

corporate finance ניתן לבצע על־ידי פנייה לבנק לקבלת מסגרת אשראי גדולה יותר או למשקיעים חיצוניים, לכן חשוב לבחור את הדרך העדיפה ביותר לעסק.

גיוס הון של משקיעים פרטיים תצריך תוכנית עסקית מקיפה, מאורגנת, הצגת מקורות המימון הנוספים ולבסוף גם ביטוח אשראי מקיף.

למי כדאי לפנות כדי לגייס הון?

הדרך הטובה ביותר לבצע גיוס הון ממשקיעים היא כמובן לפנות לחברה המעניקה שירותי ייעוץ וליווי עסקיים עם ניסיון בתחום corporate finance, שתעניק ליווי וייעוץ לכל אורך התהליך, כולל ניהול כספים וייעוץ עסקי כללי. במקביל, תוכל לבדוק את מצב החברה, להכין תוכנית עסקית מלאה, להציע אפשרויות מימון שונות, להגיש בקשות הלוואה לבנקים וכדומה.

לחלופין, ניתן לפנות גם לבנקים השונים לקבלת הלוואות ואפילו להנפיק לציבור כדי לגייס את ההון הדרוש.

ביטוח אשראי מבית קבוצת גור

אחת הדרכים להוכיח התנהלות כלכלית נכונה, אחריות וביטחון, היא להציג בפני משקיעים עתידיים ביטוח אשראי מקיף אשר מעניק רשת ביטחון לעסק. כל בית עסק, ובייחוד עסקים אשר מתנהלים מול גופים גדולים בסכומי כסף משמעותיים, עשויים להיקלע לקשיים כלכליים מסיבות שונות. קשיים אלו עשויים לגרום לבית העסק הפסדים ואף לאלץ אותו להפסיק את פעילותו. ביטוח אשראי מבית קבוצת גור מבטיח לבית העסק, כי אם ארגון גדול לא יוכל לשלם את הסכום שאליו התחייב, חברת הביטוח תעביר סכום זה לחברה במקומו.

גיוס משקיעים פרטיים הוא תורה שלמה שחשוב לפנות אליה בצורה נכונה כדי להצליח לגייס את סכום הכסף הדרוש לחברה לצורך צמיחה והתפתחות. קבוצת גור, תשמח ללוות אתכם ולסייע בתנהלות אחראית בשילוב ביטוח אשראי איכותי.

לפרטים נוספים ויצירת קשר >> מלאו את הטופס בעמוד הבא