ביטוח אחריות מקצועית

פס

    רוצה לקבל הצעה משתלמת?


    פוליסת ביטוח אחריות מקצועית מבטיחה מעטפת הגנה כלכלית לעסק מתביעות נזיקין של הלקוח בעקבות פגיעות רכוש וגוף כתוצאה משימוש במוצר המוגדר תחת אחריות העסק. הפגיעות חושפות את העסק לתביעות נזיקין שעשויות להסב פגיעה כלכלית ובלתי צפויה כתוצאה מנזקים שנגרמו ללקוח עקב שימוש במוצר פגום, קבלת שירות לקוי או מתן ייעוץ מקצועי שגוי.

    מה כוללת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית?

    במצבים שבהם לקוח מגיש תביעה, הפוליסה תעניק הגנה משפטית, שתאפשר לפעילות העסקית להמשיך ולהתקיים כרגיל ללא חשש, כל עוד לא מדובר ברשלנות מכוונת.

    פוליסת ביטוח אחריות מקצועית לחברות

    חברות בתחילת דרכן נוטות לחשוב שאפשר לדחות את רכישת הפוליסה עד לקבלת תזרים ההכנסות הראשון על השירותים או המוצרים שהיא מספקת.

    בפועל, החשיפה לתביעות קיימת כבר בשלבים הראשוניים טרם קבלת תשלום אודות השירות שסופק. באמצעות הפוליסה, ניתן להתכונן מראש ולמנוע נזקים כלכליים שעלולים להיגרם.

    בעת בניית הפוליסה, נדרש להבדיל בין חברות 2 סוגי חברות:

    חברות שבבעלותן תוכנה בלבד

    כאשר פעילות החברה מסתכמת בתוכנה בלבד, לרוב נדרש ביטוח אחריות מקצועית מסוג TECH. ביטוח אחריות זה נועד למקרים בהם קיים כשל בתוכנה או רשלנות מקצועית של אחד העובדים, שגרמו נזק כספי לצד שלישי.

    חברות שבבעלותן תוכנה וחומרה

    חברות כאשר הפעילות העסקית מסתכמת בתוכנה שנדרש להתקין בחומרה (מוצר מוחשי) חשופות לתביעות נזיקין חמורות יותר. לדוגמה, במקרים בהם התוכנה משמשת לצורך רפואי והיא מותקנת בתוך חומרה מוחשית – כשל טכנולוגי עלול לגרום נזק לגוף ובמקרים קיצוניים גם לרכוש.

    פוליסת אחריות מקצועית לבעלי מקצועות חופשיים

    פוליסת אחריות מקצועית למעשה, תבטיח לבעל המקצוע את השקט המקצועי שיאפשר לעבוד ללא חשש והסחות שעלולות להשליך על ההכנסות השוטפות של העסק.

    הפוליסה תאגד בתוכה את מכלול הפרמטרים הדרושים, בהתאמה מדויקת לצרכים העסקיים והמקצועיים. מבנה הפוליסה והכיסויים הכלולים תהיה בעיקר מבוססת על:

    • התחום העסקי
    • היקף הפעילות
    • אופן העבודה היומיומי
    • הליכי קבלת ההחלטות
    • רמת העיסוק בחיי אדם
    • סכנות הנשקפות

    הרחבות נוספות לפוליסה

    ביטוח עסק מלא יבטיח את מירב הכיסוי הביטוחי ויעניק הגנה מלאה בכל אספקט המהווה סיכון עבור המשך הפעילות העסקית והמקצועית.

    כיסויים במסגרת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית מלאה:

    ✓ כיסוי צד ג' הנותן מענה גם במקרה שבו נגרם נזק פיזי, נפשי או רכושי לגורם צד שלישי

    ✓ כיסוי מלא הנוגע למבנה העסק, הרכוש הקיים והרחבה ביטוחית הנוגעת לאחריות מקצועית

    לסיכום והצטרפות לקבוצת גור ביטוח

    סוכנות הביטוח של קבוצת גור תעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע המובילים בתחום, הניסיון והידע שנצבר בחברתנו, מאפשרים לנו להבטיח לכם כבעלי עסקים, את השקט הנדרש לכם לביצוע עבודתכם.

    אנא צרו עמנו קשר עוד היום לעריכת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית מקיפה ומדויקת עבורכם.

    צרו קשר